TUNTIKUVAUKSET

Tunneille voi osallistua kaikenikäiset ja -tasoiset. Tunnit toteutetaan pienryhmätunteina, jokaisella tunnilla tulet saaman myös yksilöllisiä vinkkejä. Varaa paikka tunneille etukäteen.

TOIMINNALLINEN

Toiminnallisella tunnilla tehdään monipuolisia erilaisia harjoitteita. Joka tunnilla pääset haastamaan itseäsi ja omia taitojasi. Toiminnallinen vastaa parhaiten CrossFit tunteja.

PAINONNOSTO

Opetellaan tempauksen ja työnnön alkeet. Tunnille tultaessa sinun ei tarvitse mitään osata. Tunneille tehdään paljon tekniikkaharjoiteita, tekniikan kehityessä voidaan painoa laittaa pikkuhiljaa lisää. Painonnosto on erittäin hyvä muoto liikkuvuuden harjoittamiseen.

HIIT

Tunnilla tehdään monipuolinen koko vartalon treeni omankehonpainoa hyödyntäen. Välillä mukana voi olla myös pienvälineitä esim. kuminauha. Tästä saat hyviä vinkkejä myös siis omatoimisiin kotitreeneihin.

KUNTOPIIRI

Tunnilla keskitytään lihaskunnon ja kestävyysominaisuuksien kehittämiseen rennon tehokkaasti. Tehdään monipuolisesti harjoitteita kehonpainolla, tangolla, kahvakuulalla, vapailla painoilla ja joskus myös parin kanssa. Tunti sopii kaikille kunto- ja liikuntataustasta huolimatta, liikkeistä annetaan vaihtoehtoja ja ohjausta saa yksilöllisesti. Saat taatusti hien pintaan ja energiaa päivään.


VOIMA

Voima-tunneilla nimensä mukaisesti tehdään puhtaasti Voimaa. Jokaisella tunnilla käydään alkuun tekniikat lävitse, jonka jälkeen tehdään koko vartalon Voima-treeni.


KYYKKY/PENKKI/MAVE

Tunnilla käydään kyykyn, penkin ja maastavedon- tekniikkaa läpi sekä tehdään muutamia apuliikkeitä, joilla saadaan kyseisiin liikkeisiin lisää voimaa. Tunnilla on tarkoituksena jokaisen saada omaan tekniikkaan parannuksia.

PILATES

Pilates kehittää ja vahvistaa tukilihaksia, kehon hallintaa ja liikkuvuutta. Harjoittelu tehdään hengityksen tahdissa rauhallisessa temmossa, jolloin voit syventyä kuuntelemaan omaa kehoasi. Pilates harjoittelu keskittyy myös vahvistamaan kehon heikkoja lihasryhmiä, kehittää lihastasapainoa ja lisää liikkuvuutta. Ohjaaja antaa liikkeistä vaihtoehtoja, joita voi tehdä oman taitotason mukaisesti. Tunnin jälkeen saattaa tuntua kuin sisäinen ryhti ja selkä olisi pidentynyt. Tämä tunti on kehoa ja mieltä huoltavaa.

KESKIVARTALO+LIIKKUVUUS

Alkuun tehdään 30min erilaisia keskivartalo-liikkeitä ja saadaan kroppaan lämpö päälle, jonka jälkeen tehdään 30min liikkuvuustreeni. 


KEHONHUOLTO

Kehonhuolto tunnilla hyödynnetään erilaisia tekniikoita hyväksi, jolla saadaan kroppaan virkeyttä ja kireyksiä auki. 


ULKOTREENIT TEIVOLLA

Ulkoreeneissä kokoontuminen tapahtuu aina portaiden alapuolella, josta yhdessä menemme päivän treenipaikkaan. Reeneissä joka kerta on mukana lihaskuntoa ja vaihdellen juoksemme portaita tai mäkeä. Vaikka porras ja mäkitreenit ovat todella tehokkaita ja raskaita, sopivat nämä kaikille ja jokainen pystyy tekemään oman tasonsa mukaan.

PERUUTUSEHDOT:

Varaus tulee perua 24h ennen treeniä. Sairastapauksissa aamutreenit--> edellisen iltaan 21.00 mennessä. Iltapäivätunnit samanpäivän kello 12.00 mennessä.